Mizrin80’s Weblog

Renungkanlah dan Selamat Beramal…..

Kahwin Adik Angkat Ayangku..

Posted by mizrin80 on December 27, 2008

Musim2 cuti sekolah skrg, ramai la majlis perkahwinan sana sini. Salah satunya perkahwinan Maya. Dia ni uztazah yg temankan wife aku masa aku smbg blaja bln 7 tahun lps. Kira2nye dia ni dah jadi mcm adik angkat wife aku la. Aku byk terhutang budi dgn dia. ye la temankan wife aku waktu aku x de. Mcm2 la peristiwa yg diorg lalui sewaktu aku x de kat tawau dulu. Rumah pengantin ni kat Kg Bukit Kerayong, Kapar. Ingatkan jauh rupanya x lah jauh sgt. Alhamdullillah kami sampai dgn selamat. Kami sekeluarga ucapkan Selamat Pengantin Baru & Semoga Kekal Ke Akhir hayat, Amin…

img_1139

aiman pun nak posing gak

img_1138

sahabat sejati..

img_1137

loving couple..

img_1131

bergambar dgn pengantin..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: